Tuesday, July 8, 2008

Top Rated Drugstore Eye Creams

an escape ability in

E 'morning and the devastation makes me compare the corridors of the house to those outpost ...
Last night I passed half of the book, and now there are about 57% of the correction. I ended up in the main laboratory, the room alone has about 70 points of the game, and considering all the possibilities of movement, attack, defense, even before you get to actual combat. In

fight and flee I realized that there was no ability for purchase (in Character Points) which facilitates the escape (the +1 to the roll of Munchkin anyway ...) ed ho aggiunto, per ora in prova, una nuova abilità, che potesse servire a facilitare i tentativi di fuga.

Via di fuga
È un’abilità utile nei tentativi di fuga. Colpisci il tuo avversario caricandolo con tutta la forza che hai e stordendolo abbastanza da facilitare il tuo allontanamento dal combattimento. Per ogni punto in questa abilità, fino ad un massimo di 3, ottieni un bonus di +1 al tuo Tiro per Fuggire .
E' utilizzabile solamente contro un singolo avversario (se devi fuggire da più nemici puoi usarla per semplificare la fuga da uno di essi, ma per gli altri il TpF non avrà alcun modificatore).
Es. ormai stremato cerchi di scivolare between the limbs of a grayish insectoid armor, your current speed is 6, his eighth, and the TPF is 6. Since you have 2 points in escape towards the goal you have to pull 8 (6 +2) or less with 2d6.



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